Історія компанії

Історія нашої компанії розпочалася восени 2006 року, коли у неофіційній обстановці зібралася група людей, які вже багато років працюють у сфері страхування. Причому ми, фахівці своєї справи, займалися як продажем страхових послуг, так і  врегулюванням збитків. Вже на той момент у нас був чималий досвід роботи з документами, з виїздами на пригоди, зі страхувальниками, які потрапили в неприємні і навіть трагічні ситуації. У процесі аналізу існуючої практики нами було помічено цілу низку глобальних проблем у сфері страхування, характерний для нашої країни, в той час.

По-перше, у будь-якій компанії продавці (агенти) та врегулювальники є антагоністами, цілі та завдання яких діаметрально протилежні за визначенням.

Мета продавців – у будь-який спосіб (іноді не зовсім чесний) завоювати довіру клієнта, переконати його, розвіяти всі сумніви та продати йому страховий продукт. Чим більше страхових продуктів продано, тим краще.

А врегулювальник має іншу мету – він повинен відмовляти клієнтам у виплатах, де це можливо, а де ні – здійснювати виплати, але якомога в меншому обсязі. Головним показником роботи врегулювальника є сума виплачених коштів, і чим вона менша, тим краще.

Зверніть увагу: зарплата фахівця з врегулювання збитків не залежить від того, чи залишиться клієнт задоволеним, чи він відновить страховку на наступний рік, чи вистачить йому грошей на ремонт побитої машини, в які терміни йому заплатять і скільки разів клієнту потрібно буде оббити пороги, щоб отримати виплату, хоча останні роки загальна швидкість врегулювання в деяких страхових компаніях використовується як мотивація для врегулювальників, що є позитивним рухом.

Більшість клієнтів приходять до відділу виплат вже з негативом: машину вони розбили, тепер доводиться ходити пішки, а чого чекати від страхової – не зрозуміло. Найголовніше - кожен з них має сотню знайомих, які точно знають, що «ніякі страховики нікому нічого не заплатять».

Громадська думка така: коли страхова компанія приймає гроші – всі посміхаються і на все згодні, а коли їй потрібно виплачувати – у співробітників хмурішають обличча та клієнт розуміє, що його проблема – це саме ЙОГО проблема, і ніхто  це питання вирішувати, крім нього самого, не збирається.

По-друге, між страховою компанією та ремонтним підприємством (СТО) спостерігається вічна протидія: страхова компанія хоче заплатити якнайменше, а СТО отримати – якнайбільше. Так, іноді страхова компанія вибирає для ремонту клієнтських автомобілів найжахливіші гаражі, і їм все одно, хто займатиметься ремонтом авто і яким чином, головне  – заощадити. У той час як на нормальних СТО завжди наполягають на найдорожчій фарбі та нових оригінальних запчастинах. І якщо ці сторони не дійшли загального розумного компромісного рішення, то страждає клієнт.

По-третє, щодо виїзду на подію (асистанс), то всупереч запевненням страхових компаній, на сьогоднішній день - це рідкість. Проте існує кілька асистуючих компаній, які реально здійснюють виїзди на ДТП. Питання виникає в тому, що оплачують такі виїзди страхові компанії і відповідно завдання аварійним комісарам ставлять теж вони. Як правило, від аварійного комісара потрібно зібрати дані про учасників події та зробити фотографії з місця події. В цьому випадку страхова компанія буде впевнена у дійсності викладених страхувальником обставин. Крім того, для компанінії потрібно звернути увагу на те, хто реально сидів за кермом, які на машині шини тощо. Така робота займає 5-10 хвилин, після чого комісар їде геть. Викликає сумнів, що такий приїзд «аваркому» суттєво допоміг клієнтові, який потрапив у ДТП, бо реальна допомога (юридична, технічна, медична) не входить до кола його посадових обов'язків.

Осмисливши всі ці проблеми, народилася ідея створити власну асистуючу компанію, яка не фінансуватиметься за рахунок СК і, відповідно, не залежатиме від неї.

Головною метою ми зробили усунення всіх протиріч у сфері страхування шляхом побудови своєї роботи в особливий спосіб. Ми повністю виключаємо можливість появи зазначених проблем та внутрішніх протиріч через поєднання всієї технології врегулювання збитків від виїзду на "аварію" до повернення відремонтованого автомобіля. Коли ж ця технологія надання повної, дійсно якісної послуги була створена, виникла проблема – повноцінний сервіс коштує дорого. Звичайно, страховим компаніям не вигідно замовляти для своїх клієнтів дорогий асистанс. Виходить «турбота про клієнта» для страховиків виявляється зовсім не такою, як це декларується.

Оскільки надавати послуги «погано і дешево» нам не хотілося, було прийнято рішення надавати ці послуги не іншим суб'єктам страхового ринку, а самим зайнятися страхуванням та надавати якісний супровід своїм клієнтам.

Так, у лютому-березні 2007 року було укладено агентські договори з СК «Інкомстрах», «РОСНО», «ПРОСТО-Страхування», «Українська пожежно-страхова компанія». Потім до списку партнерів додалися «УСГ» та «ІНГО», але згодом цей список звузився з різних причин:

  • недалекоглядна політика та обурлива непорядність керівництва «ІНКОМСТРАХу» не залишила нам вибору. Ми негайно розірвали будь-які взаємини з цією організацією ще 2007 року;
  • у «РОСНО» (згодом «ALLIANZE») дуже сильно затягували виплати, вони мали повну анархію у сфері врегулювання, постійні кадрові проблеми, відверто хамське ставлення і до клієнтів, і до партнерів. З ними ми розлучилися також у 2007 році;
  • приблизно рік ми успішно співпрацювали з «УПСК», але у 2008 році співпраця припинилася через численні хитрощі «УПСК» з метою відмовляти у виплаті або затягнути її. Декілька останніх страхових випадків фактично були врегульовані за рахунок Автогарду, оскільки ми вважаємо себе відповідальними перед людьми, які довіряли нам;

Надалі «Автогард» ще не раз ремонтуватиме клієнтські машини власним коштом. На жаль, це стане своєрідною особливістю, оскільки ми, мабуть, єдина компанія-агенство, що відповідає своїм коштом за безпідставно невиконаними зобов'язаннями страхової компанії;

  • на початку 2009 року ми стали співпрацювати з «НАСТОЮ», співробітництво проводилося за двома обов'язковими видами страхування – ОСАЦВ та Зеленою карткою. У нас немає жодних нарікань на адресу страхової компанії, але наприкінці 2013 року було припинено співпрацю щодо обов'язкового страхування "Зелена карта", а на початку 2014 року припинилося співробітництво та зі страхування ОСАЦВ через відкликання їх ліцензій;
  • в "ІНГО" непомірно високі тарифи та неймовірна бюрократія, тому з ними також було припинено роботу;
  • з "УСГ" співпрацюємо і до теперішнього часу, переважно за обовязковими видами страхування. Стосовно КАСКО, співробітництво дуже обмежене,  оскільки нас не завжди влаштовують їх тарифна політика та умови договорів страхування, крім того, не вирішене питання співпраці на етапі врегулювання збитків, але за багаторічний доствід роботи ніяких проблем із виплатами з ними не виникало, і процес врегулювання і відновлення авто на фірмових СТО організовано дуже не погано;
  • наприкінці 2010 року ми підписали договори про співпрацю з СК «ІНВЕСТСЕРВІС», проте розвинути успішну співпрацю з нею нам не вдалося, оскільки незабаром в компанії почались проблеми, і продовжувати співпрацю з нею було не доцільно.
  • з січня 2014 року уклали договір із СК "Перша" на реалізацію договорів міжнародного автомобільного страхування "Зелена карта", які успішно реалізовувались тривалий час, доки ми не прийняли рішення змінити страхового партнера за цим видом страхування на СК "Глобус" через більш вигідні для нас умови. Згодом відбулось злиття СК "Глобус" с СК "УСГ";
  •  у березні 2014 року розпочали співпрацю зі СК "Україна", в рамках чого, розпочали реалізацію полісів ОСАЦВ цієї компанії, але за кілька років, передчувая їх фінансові труднощі вчасно встигли роботу з ними припинити; 
  • з червня 2015 року уклали договір про співпрацю зі страховою компанією "Країна", щодо обов'язкового а також добровільного страхування цивільної відповідальності. Через певний час, почали активно співпрацювати також по КАСКО, погодивши певні зміни типових договорів страхування на користь наших клієнтів. З 2021 року спільно з керівництвом та методологами СК "Країна" було розроблено декілька спеціальних страхових продуктів КАСКО для автопарків, включаючи машини таксі, що дозволило збалансувати помірний тариф і надійний захист;
  • з 2007 року по кінець 2014 року нашим день головним страховим партнером Автогарду була компанія «ПРОСТО-страхування». За цей період були напрацьовані справді добрі партнерські відносини. Ще на початку 2009 року нами були узгоджені певні формати співробітництва, особливі умови та преференції. Після майже 8 років плідної співпраці ми зменьшили, а згодом остоточно припинили реалізовувати договори страхування обов'язкового та добровільного страхування від «СК ПРО100», через прналежність компанії до російських фінансових структур, хоч і завуальованих через офшорні фірми в умовах початку російської військової агресії на сході та півдні України;
  • з 2014 по 2015 роки ми перевели більшість клієнтів до СК "АХА-Страхування" (АХА-Страхування змінило назву на  Страховову компанію "ARX"). До теперішнього часу місце головного партнера посідає страхова компанія АТ «СК «ARX». Вона пропонує найкращі, на наш погляд, умови, а також зручний формат співробітництва щодо врегулювання збитків та здійснення ремонтних робіт на СТО «Автогард», хоча цінова політика компанії іноді змушує шукати більш дешеві альтернативи;
  • з 2017 ми розпочали співпрацю зі страховою компанією «СК АСКО ДС». «Страхова компанія АСКО ДС» це невелика, але досить надійна компанія, яка позбавлена великої бюрократичної надбудови, тому швидко і ефективно вирішує всі питання. Успішна співпраця по ОСЦПВВ та КАСКО триває;
  • з 2021 розпочалась співпраця з СК "Арсенал" у сфері добровільного страхування відповідальності перевізників;
  • з січня 2022 року ми уклали агентський договір з СК "Універсальна" де розпочати страхувати автомобілі по КАСКО.

Також, наприкінці 2014 року, було укладено договори на віддалене врегулювання, і це означає, що будь-який клієнт СК "ARX", у тому числі хто страхується не у нас, має можливість звернутися безпосередньо до нас для реєстрації страхової події та проведення ремонту авто.

Оскільки унікальною особливістю Автогарду також є те, що компанія іноді організує ремонт клієнтських автомобілів, не чекаючи виплати, то кому ж, як не нам важливо, щоб оплата за ремонтні роботи була здійснена вчасно та в повному обсязі? Саме з цієї причини ми не прагнемо співпрацювати з багатьма страховими компаніями і однозначно відмовляємось страхувати в компаніях, з якими у нас немає партнерських відносин.

У нас завжди викликали обурення наші колеги-«мультіагенти», які одночасно працюють з кількома десятками страхових компаній. Докладно знати умови страхування багатьох компаній неможливо! А якщо агент не знає, що пропонує, він є просто шахраєм, тим більше ніяких зобов'язань перед клієнтом такий агент не несе.

Одним із пріоритетів для нашої компанії є наша репутація, тому ми категорично не приймаємо участь у омані та шахрайстві. Якщо Ви хочете оформити ДТП, якого не було, застрахувати биту машину, оформити заднім числом автоцивілку або сфабрикувати викрадення, щоб оманливим шляхом отримати гроші від страхової компанії – до нас, будь ласка, не звертайтеся. 

Протягом років, ми намагаємось розширяти перелік страхових послуг, то зараз ми успішно страхуємо не тільки автомобілі, а також майно, вантажі, відповідальність перевізників, медичні витрати за кордоном тощо. 

З 2020 року ми почали налагоджувати віддалену роботу, то ж багато питань ми вміємо вирішувати на відстані.

Ви завжди можете скористатися допомогою фахівців «Автогард» та прийняти з нашою допомогою правильне рішення. Ми пишаємося довірчими відносинами з клієнтами та страховими партнерами. Ми пілкуємось про вас 24/7.